torstai 23. lokakuuta 2014

I love me -messut osa 2

Seuraavaksi esittelen teille loputkin I love me -messujen saaliista. Tämän jälkeen saatte kuulla messuostoksistani siinä vaiheessa, kun olen päässyt tutustumaan löytöihini paremmin.

Dermalogica Skinperfect Primer


Dermalogican Skinperfect Primer oli yksi harvoista varsinaisella ostoslistallani olleista tuotteista (ellei jopa ainoa).  Tutustuin tuotteeseen alunperin LivBoxin kautta ja ihastuin siihen todella palavasti. 

Oletin, että olisin saanut primerin messuilta hieman halvemmalla, mutta ilmeisesti hinta oli siellä sama kuin muuallakin. Mielestäni minun olisi kuitenkin kuulunut saada tuotteesta alennusta sillä perusteella, että onnistuin hehkutuksellani tuomaan Dermalogican tiskille ainakin kaksi uutta asiakasta. 

Äitini oli myös messuilla ja pidimme kesken kiertelyn pienen tauon esitelläksemme siihen astisia löytöjämme. Olin juuri ylistämässä äidilleni primerin upeutta, kun ohitsemme sattumanvaraisesti kävellyt nainen pysähtyi ja pyysi minua kertomaan hänellekin, mistä puhun niin innostuneesti. Höpötettyäni tälle naiselle innosta piukeana saman tarinan, hänkin totesi menevänsä primer-ostoksille. Minulla olisi selvästi lahjoja (ja ylimääräistä intoa) toimia kosmetiikkamyyjänä :D

Vaikka en säästänytkään primerin hinnassa, mukava esittelijä antoi minulle mukaani kaksi kiinnostavaa näytettä.

Dermalogica Daily Microfoliant


Hellävarainen, mutta tehokas kuorinta sopii esittelijän mukaan jopa päivittäiseen käyttöön. Kuorinta on jauhemuodossa, mutta se muuttuu veden avulla voidemaisemmaksi. En ole aiemmin käyttänyt vastaavantyylistä kuorintaa, joten odotan innolla ensimmäistä kokeilukertaa.

Dermalogica Precleanse


Dermalogican Precleanse on nimensä mukaisesti meikinpoiston ensimmäisessä vaiheessa käytettävä puhdistusöljy. Olen koukuttanut itseni öljypuhdistukseen L'orealin Sublime Glow -öljyllä, joten kokeilen mielelläni myös Dermalogican versiota.

Eylure -irtoripset




Eyluren irtoripset ovat laadukkaimpia kokeilemiani irtoripsiä. Vaikka pidänkin edelleen erikoisista irtoripsistä, olen huomannut viime aikoina valitsevani entistä useammin hieman pelkistetympiä yksilöitä. Messuilta ostamani ripset edustavatkin hyvin tämänhetkistä irtoripsimakuani: yksinkertaiset, mutta kuitenkin näyttävät! Ripsissä kiinnosti ulkonäön lisäksi myös paksu ripsinauha, joka antaa ainakin oman kokemukseni mukaan ripsille pidemmän eliniän.

Ehkä eniten odotan, että pääsen käyttämään ripsiä nro 202. En ole nimittäin koskaan aiemmin kokeillut kaksikerroksisia irtoripsiä.

Mereneid Sari -irtoglitter


Kuka voisi vastustaa vaaleanpunaisen ja pinkin eri sävyissä säihkyviä irtoglittereitä? En minä ainakaan! Tässä on sitten lopputulos... Puolustaudun silti toteamalla, että pinkkiä ja vaaleanpunaista glitteriä on mielestäni tosi vaikea löytää ainakaan Suomen markkinoilta. Kokoelmastani ei myöskään löytynyt ennestään tämänveroisia yksilöitä, vaikka vaaleanpunainen on ehdoton lempivärini myös silmämeikissä.

Beautyblender


Tätä hassua munanmuotoista meikkisientä on hehkutettu youtube-videoissa varmaan niin kauan kuin olen niitä katsonut. Kun huomasin, että tuotetta saa messuilta,  minun oli kerta kaikkiaan pakko tarttua tarjoukseen! Tietysti valitsin pinkin version...

Beautyblender on ollut ahkerassa käytössä jo muutaman päivän ja saattekin varmaan pian kuulla minun mielipiteeni kyseisestä tuotteesta.

Invisibobble


Olen kovin tykästynyt Invisibobbleihin enkä voinut tietenkään vastustaa näiden suloisten vaaleanpunaisten yksilöiden kutsua. Puhelinjohtoponnarit pitävät mielestäni hiukset tukevasti kiinni ja toimivat etenkin kotinuttura -tyylisissä kampauksissa loistavasti. Olen kokeillut myös H&M:n vastaavia, mutta ainakaan ne eivät vetäneet vertoja alkuperäisille Invisibobbleille.

Kooky Gems -kaulakoru


Mieheni bongasi Kooky Gemsin osastolta hauskoja villakoira-aiheisia koruja. Itse ihastuin etenkin kaulakoruihin, joita ei harmi vain löytynyt vaaleanpunaisena. Ystävällinen myyjä lupasi kuitenkin tehdä minulle odottaessani toiveideni mukaisen korun. Tämä villakoira hehkuu vaaleanpunaisen värinsä lisäksi vielä peilipintaisena. Minua hmyilyttää aina, kun näen itseni peilistä uusi koru kaulassani! Vaaleanpunainen villakoira tuo mielestäni kivasti piristystä hieman harmaampaankin asuun.

Sellaisia hankintoja tuli tehty! Omasta mielestäni muiden ostoksista on äärimmäisen kiinnostava lukea, mutta mitä te pidätte tällaisista ostospostauksista? .

2 kommenttia:

hellin kirjoitti...

Tykkään ostospostauksista, ja omassanikin blogissa ne ovat monesti suositumpia kuin muut.

Kyllä mulle Dermalogican pisteellä sanottiin, että tuotteet ovat messuilla -15%. Kalliitahan ne silti ovat.. Olisin ollut kiinnostunut suojakertoimellisesta mattavoiteesta, mutta noin 70 euron hinta tuntui liian kovalta.

Shania kirjoitti...

hellin:

Kiva kuulla, että tykkäät ostosostauksista! :)

Mulle puhuttiin Dermalogican pisteellä ympäripyöreästi vain "messutarjouksesta". Primer maksoi kuitenkin 65,50 euroa. Sama hinta mainittiin eräässä naistenlehdessä, jossa käsiteltiin muun muassa kyseistä primeria. Siitä päättelin, että tuo 65,50 olisi normaalihinta.

Dermalogican tuotteet ovat kyllä tosi kalliita. En olisi varmaankaan raaskinut ostaa primeria, ellen olisi kokeillut sitä jo etukäteen ja ihastunut turhankin palavasti.