lauantai 10. heinäkuuta 2010

Oi Mavadry, minkä teit!

Nautittuani puolisen vuotta Mavadryn aikaasäästävästä ja autuaaksitekevästä olemuksesta, minun oli vaikea uskoa silmiäni, kun lakkaussessioni päättyi tämännäköiseen lopputulokseen:



Kuplia! Epätasaisuutta! Kaunis lakkaukseni aivan piloilla!



Koska luotan Mavadryihin kuin kallioon, olin varma, että tepposten tekijä oli uusi kynsilakkani, joka typeryyttään ei vain ymmärrä tulla toimeen Mavadryn kanssa. Eihän minun Mavadryni voisi koskaan pettää minua.

Teoriastani vakuuttuneena kokeilin Mavadryta muutaman muunkin lakan kanssa aivan varmana siitä, että voisin huokaista helpotuksesta ja jatkaa kumppanuuttani upean pikakuivattajani kera. Enhän ollut käyttänyt pullosta kuin muutaman pisaran.

Järkytykseni oli mitä mittavin, kun tajusin kullannuppuni pilaavan muutkin lakat, joiden päälle sitä levitin. En voinut muuta kuin heittää moisen petturin roskikseen.

Tahtoisin tietää, onko jollekin toiselle käynyt samalla tavoin vai olenko onnistunut haalimaan itselleni jollain tavalla pilaantuneen yksilön, josta kannattisi jopa mennä valittamaan?

Koska tarvitsin vakiorakkaalleni kipeästi sijaista, ostin Citymarketista jotain, jonka toimivuutta aion kokeilla vielä tämän viikon aikana. Tulokset raportoin luonnollisesti tännekin. Samoin ajattelin esitellä tarkemmin kuvissa vilahtavan uutukaiseni, joka ainakin minun mielestäni ansaitsee ehdottomasti oman postauksen :)

P.S. Oletteko ikinä miettineet, kuka kummajainen on joskus saanut päähänsä, että siivoaminen olisi muka naisten hommaa? Sehän tuhoaa kynnet ja kuivattaa käsien muutenkin kuivaa ihoa. Taidan jättää moisen homman vastedeskin vain miehille ;)

4 kommenttia:

Panda kirjoitti...

Kuulostaa ja näyttää vähän liiankin tutulta :D. Itselläni kävi sama juttu OPI RapiDryn kanssa ( http://tiny.cc/unqq0)

Shania kirjoitti...

Panda: Voi ei! Voinpa siis ainakin lisätä jälleen yhden tuotteen älä kokeile-listaani :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulla kävi mavadryn kanssa myös noin. Olin kylläkin käyttänyt pullon melkein tyhjäksi. Se on ihan normaalia että päällyslakat alkaa liisteröityä pidemmän käytön jälkeen ja sitten niillä ei saa enää aikaan tasaista jälkeä :/ Mutta aika outoa jos olit vasta vähän käyttänyt sitä ja heti oli mennyt pilalle :o

Shania kirjoitti...

Anonyymi: Mulle on myös aiemmin käynyt Mavadry -jämien kanssa samalla tavalla ja se on minustakin ihan normaalia. Mutta tuore lakka ei saisi heti tehdä kuplaista jälkeä. En ole muuten vieläkään uskaltautunut ostamaan Mavadryta :D