keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Baby Pink

Nyt kun olen joten kuten selvinnyt viimeisimmästä lakkarakkaudestani ja onnistunut jälleen herättelemään minussa alati piilevän kaipuun vaaleanpunaiseen, voidaankin siirtyä toiseen lähiaikoina hankkimaani uutukaiseen.

Havaitsin jokin aika sitten, että kynsilakkakokoelmastani puuttuu kokonaan selkeän vaaleanpunainen lakka. Eri sävyisiä hentoisen vaaleanpunaisia shimmerlakkoja minulla on kyllä vaikka muille jakaa, mutta lähiaikoina olen alkanut vaatia lakoiltani myös tiettyä näyttävyyttä. Tahdon kynsilleni vaihteeksi jotain muuta kuin iänikuista vähäisesti värjättyä läpikuultavuutta.

Käyn silloin tällöin Seppälässä ratsaamassa meikkihyllyt. Joinain kertoina se todellakin kannattaa:



Vihdoinkin jotain sööttiä ja piristävää! Ja sellaista, että muutkin kuin minä huomaavat minulla olevan vaaleanpunaista kynsilakkaa :)

Kyseinen suloisuus on siis Models Ownin lakka sävyssä Pastel Pink. Levitin lakkaa kaksi kerrosta, jolloin peittävyys oli mielestäni juuri sopiva. Ensimmäistä kerrosta levittäessä mieleen hiipi kyllä sellainenkin ajatus, että kykeneeköhän lakka edes muodostamaan tasaista pintaa kynnelleni. Niin reikäistä ja viirukasta jälkeä lakatessa syntyi.

Tässä kuitenkin vielä tämän päiväiset mätsäilyt in action:





P.S. Olen ihan innoissani, kun sain vihdoin hauskoihin korvakoruihini sopivan lakan :P

Ei kommentteja: